Tartalmi részvétel és megjelenés!
Márkaismertség? Hírnév?
Az emberek szeretik a jó híreket!
Márkaismertség? Hírnév?
Az emberek szeretik a jó híreket!
Kerülj kapcsolatba az Agroinform közönségével! A tartalommarketing folyamatos változása mellett a PR cikk továbbra is kiemelten fontos eszköz a kommunikációban. Kiváló bizalomépítésre, márkaépítésre: hiszünk abban, hogy az egyik legjobb médiafelület a termék, szolgáltatás, vállalkozás ismertségének és elismertségének növelésében!
Termékedről esettanulmányt, interjút vagy akár eseményedről tudósítást készítsünk! Szerkesztőségi kollégáink elérhetőek a keleti és nyugati országrészben, és Budapesten is.
Cikkben megjelenítve ezek olyan eszközök, amikkel rugalmasan és külön költség nélkül tudja növelni cikkének hatékonyságát.
A különböző böngészőkre és mobil eszközökre egyaránt. Cikked posztoljuk a népszerű Agroinform Facebook oldalunkon is!
A közös munka után azonnal közöljük veled az elért számokat, ami nemcsak az eredmények optimalizálása miatt fontos, de azért is, hogy lásd, érdemes volt-e együttműködni velünk.
Illetve Facebook oldaladon, hírlevelében is – és tedd közzé az Agroinform Facebook csoportjában is!
A PR cikk 8x több megjelenést kap a szerkesztőségi tartalmakhoz képest
Miért válaszd a hírlevelet? Mert ez a gazdálkodók leggyakrabban használt szakmai információs eszköze az AgroStratéga kutatása szerint.** Hiszen a gazdák is elfoglaltak.
**Információszerzés és Döntéstámogatás az Agráriumban, Piackutatási jelentés, Agrostratéga 2021.
Az Agroinformnál elkötelezettek vagyunk abban, hogy csak azoknak küldjünk hírlevelet, akik hozzájárulásukat adták ehhez. Hírlevelünkben friss híreket, cikkeket, programokat talál – minden nap.